Для виготовлення автомобільних поршнів в даний час застосовуються сірий чавун та алюмінієві сплави типу Al-Si. У потужних дизелях з великим ресурсом, багатопаливних (включаючи працюючі на рослинних оліях) застосовують складові поршні – днище і ущільнююча частина з жароміцної сталі, черенок з чавуну або силуміну.
Чому поршні роблять із алюмінію?
Сьогодні широко використовуються поршні із алюмінієвого сплаву. Оскільки поршні з алюмінієвого сплаву мають більш високу теплопровідність, вони можуть охолоджуватись краще, ніж інші поршні. Інерційні сили також зменшуються через їх низьку щільність.
Як роблять поршні?
Спосіб виготовлення поршня включає приготування розплаву металу, підготовку ливарної форми для заливки, заповнення форми розплавом, витримку розплаву металу у формі для затвердіння виливків, видалення готових виливків із форми, проведення фінішних операцій, підготовку форми виробляють шляхом виготовлення …