Відповідь на запитання: Підписи у
1С:Документообіг
1С:Документообіг система автоматизації документообігу на технологічній платформі «1С:Підприємство 8». Упорядковує взаємодію між співробітниками, відстежує робочий час, реалізує облік документів відповідно до положень чинної нормативної документації (ГОСТів, вимог, інструкцій тощо).
https://ua.wikipedia.org › wiki › 1С:Документообіг
1С:Документообіг – Вікіпедія
можуть вставлятися автоматично під час створення нового або відповідного листа. Налаштувати підписи можна через Головне меню-Персональні налаштування -Вбудована пошта -Лист – група полів «Підписи» або через кнопку «Ще» у списку листів.Як підписати документ у 1С?
Як випробувати електронний підпис у 1С натиснути у верхньому правому кутку «Ще» – «Документ» – «Підписати»; ввести пароль до сертифіката (за бажанням ви можете також додати коментар); натиснути «Готово».
Де у 1С підписи?
Для налаштування підпису необхідно зайти до розділ «Організація», підрозділ «Підписи», та заповнити дані за посиланнями «Керівник», «Головний Бухгалтер» та «Касір», вказавши співробітників та посади.