Для заряджання батареї електромобіля змінний струм мережі перетвориться на постійний за допомогою зарядного обладнання, встановленого всередині автомобіля. Базово в Tesla Model S встановлено один зарядний пристрій потужністю 11 кВт, а додатково можна встановити друге та отримати потужність зарядки в 22 кВт.Apr 7, 2015
Принцип роботи зарядних станцій для електромашин. Енергія, що надходить ззовні, накопичується. Так як в мережі проходить змінний струм, а електродвигуну необхідний постійний, він перетворюється на зарядний пристроєм або АКБ приєднується безпосередньо до зарядному влаштування з постійним струмом (суперчарджер).
Залежить від вартості електроенергії у вашому регіоні та об'ємі батареї. Беремо середнє 6 руб за кВт та об'єм батареї 50 кВт * год. Отримуємо – 300 рублів. Мінус такий зарядки – Довго за часом і не зручно, якщо немає розетки на паркінгу.
При дуже акуратній та економічній їзді легковий електромобіль може витрачати до 15 кВт·год енергії на 100 км шляху. Але в реальних умовах середня витрата в змішаному циклі виявляється близько 20 кВт·год, а якщо це SUV на кшталт Audi e-tron або Jaguar i-Pace, то витрата сягає 25 кВт·год.