Коефіцієнт може виражатися у конкретній величині прибутку, отриманого на одиницю вкладеного ресурсу, а може — у відсотках.
- Наприклад, компанія виробляє сметану. …
- Щоб порахувати рентабельність ресурсу «Молоко», ділимо прибуток на вартість ресурсу: 3/5 = 0,6, або 60%.
- А інша компанія виготовляє морозиво.
Середніми можна назвати такі результати: 1-5% – низька рентабельністьнад збільшенням якої треба працювати; 5-20% – середній показник, у якому підприємство може стабільно працювати; 20-30% – висока результативність роботи.
Це дозволяє краще уявити реальну вигоду від продажів. Відповідно, рентабельність продажів може розраховуватися за такими формулами: Загальна рентабельність продажів = Валовий прибуток / Виторг; Чиста рентабельність продажів = Чистий прибуток / Виручка.