Як прокачати гідрокомпенсатор після заміни?

Прокачування здійснюється у разі, коли після заміни ГК, при запуску двигуна чітко чутно шум їх роботи, що не є нормою. Необхідно запустити двигун і протягом 4-х хвилин забезпечити його роботу в діапазоні 2-3 тисячі обертів, не менше.

Основною причиною стуку гідрокомпенсаторів після заміни олії або її часткової доливки є низька якість мастила або її невідповідність технічним вимогам двигуна – насамперед за в'язкістю. Сторонні звуки можуть виникати через засмічення масляного фільтра.

Згідно з інструкцією, перед встановленням ЦК їх у перевернутому положенні треба прокачати олією, натискаючи на шток доти, доки з бокового отвору перестане виходити повітря.

Related Post

Як зробити іконки знизу віндовсЯк зробити іконки знизу віндовс

Як зробити панель завдань унизу? Зайдіть в контекстне меню, клікнувши правою кнопкою миші по будь-якому порожньому місцю панелі. Відкрийте пункт «Параметри панелі завдань» або «Властивості» у попередніх версіях Windows. Знайдіть

Чим харчуються білки в природі взимкуЧим харчуються білки в природі взимку

Крім того, білка споживає гриби, нирки та пагони дерев, ягоди, бульби та кореневища, лишайники, трав'янисті рослини. Їх частка у раціоні помітно зростає при неврожаї основних кормів.25 січ. 2017 р. Що