Як правильно відповідати на поганий відгук

Як правильно відповісти невдоволеному клієнту?

Загальні принципи спілкування з незадоволеним клієнтом

  1. Відповідайте швидко. Чим довше клієнт чекає на відповідь від оператора ресторану, тим гірше. …
  2. Звертайтесь до клієнту по імені. …
  3. Вислухайте клієнта. …
  4. Розкажіть, які заходи вживете та вибачтеся. …
  5. Не використовуйте однакові шаблони відповіді для всіх. …
  6. Повідомляйте про вирішення проблеми.

Як красиво відповісти на відгук?

Залежно від ситуацій використовуйте фрази подяки:

  1. Дякуємо вам за покупку та залишений відгук!
  2. Дуже вдячні вам за покупку та високу оцінку!
  3. Дякуємо вам за вибір нашого товару та високу оцінку!
  4. Дякуємо за вибір нашого бренду та залишений відгук!
  5. Дякуємо Вам за оцінку та вибір нашого товару!

Related Post

Коли було винайдено грамофонКоли було винайдено грамофон

У вересні 1887 року німецький винахідник Еміль Берлінер (Emile Berliner) запатентував новий записуючий і відтворювальний звук пристрій – грамофон.6 дек. 2018р. В якому столітті вигадали грамофон? Грамофон Дата заснування /

Як лікувати кашель у дитини в домашніх умовахЯк лікувати кашель у дитини в домашніх умовах

Як швидко та ефективно вилікувати кашель у дитини? Щоб швидко полегшити кашель у дитини віком від 3-х років, необхідно дотримуватися простих правил, про які ми говорили раніше: холодне вологе повітря,

Як навести температуру швидкоЯк навести температуру швидко

Що збільшує температуру тіла? Хронічний стрес та серйозні емоційні інциденти можуть викликати підвищення температури тіла, ймовірно через нездатність організму ефективно регулювати температуру. Хронічний стрес висуває високі вимоги до тіла і