Щоб списати матеріали, Треба, по-перше, вести облік прийнятого (збирати накладні), далі вести облік того, що будується (монтується), чого скільки змонтували і за яким проектом, розбиратися в кошторисах, у витраті матеріалів та вести облік відсоткового. Т. е. потрібно вести облік та брати участь у звітності.10 черв. 2021 р.
Як правильно оформити списання матеріалів?
Для списання матеріалів, крім форми М-29, потрібно скласти акт на списання матеріалів у довільній формі або оформити форму М-11 «Вимога-накладна». Форма М29 не є уніфікованою і не містить усіх необхідних реквізитів. Зокрема, у ній відсутній вимірник господарської операції у грошах.
Як правильно робити списання витратних матеріалів?
У бухгалтерському обліку списання матеріалів відображається проведенням за дебетом рахунку обліку витрат (20, 23, 25, 26) та кредитом рахунку обліку матеріалів (10) на вартість, враховану у витратах.