Як залучити клієнтів на доставку їжі
- Конкурентний аналіз. Важливо проаналізувати конкурентів у вашому районі. …
- Розробити продукти, які вирішують проблеми, які ми виписали раніше. …
- Скласти контент-план у соціальних мережах. …
- І нарешті запустити рекламу.
При рекламі їжі слід спиратися на найбільш важливі для людей почуття, а саме бажання насититься найбільш корисною та смачною їжеюяка виглядає апетитно. Ось чому кожна рекламна фотографія, опис, перерахування інгредієнтів повинні відповідати цим вимогам.
Зазвичай молоді служби доставки мають невеликий середній чек, тому в хід йдуть бюджетні способи розкручування: соціальні мережі: рекламні пости та сториз у спільнотах, акції та розіграші; таргетована реклама доставки їжі – запуск платних оголошень у Instagram, Facebook.