Customer Acquisition Cost – вартість залучення клієнта. Формула розрахунку метрики: CAC = витрати компанії / кількість отриманих клієнтів. У витратах можна враховувати як витрати на канал трафіку, так і всі витрати компанії – зарплату співробітників, обслуговування обладнання та інші.
Необхідно поділити суму всіх коштів, витрачених на залучення клієнтів за певний період часу на кількість залучених за цей час клієнтів. Наприклад, якщо компанія витратила на рекламу $200 за місяць, і залучила 20 нових клієнтів, то вартість залучення клієнта становитиме $10.00.
Що таке САС?
- САС (Customer Acquisition Cost) і є та сама вартість залучення клієнта. …
- Приклад: На просування фірми було виділено 2 мільйони рублів, а залучити вдалося 2000 нових клієнтів. …
- САС = (Витрати на рекламну кампанію + витрати співробітників + витрати на ПЗ + технічні витрати) / кількість нових клієнтів
Nov 13, 2019
Більшість експертів сходяться на думці, що показник LTV/CAC має бути не нижче 3. Відповідно, довічна цінність нового клієнта повинна бути у 3 рази більше витрат на його залучення. LTV/CAC нижче 3 – червоний прапор. Це означає, що ви витрачаєте надто багато коштів на залучення клієнтів.