Якщо в бланку на місці, призначеному для підписи, стоїть посада директора, а підписує в. о., то треба закреслити надруковану фразу та вписати найменування реальної посади підписувача. Так само слід вчинити, якщо надруковано прізвище та ініціали відсутнього керівника.
Як правильно підписувати документи виконувачу обов'язків?
Підпис Слова "виконувач обов'язків" пишуться повністю або у вигляді графічного скорочення” в. о." (Не: "тимчасово виконуючий обов'язки", "вріо").
Як треба підписувати документи?
Вимоги до оформлення документівдо складу реквізиту «Підпис» входять:
- найменування посади особи, яка підписала документ (повне, якщо документ оформлений не на бланку документа, І скорочене – якщо на бланку);
- особиста підпис;
- розшифрування підпису (ініціали, прізвище).