В основному необхідно описати суть ситуації. Претензія, яку ви направлятимете в організацію ЖКГ, має бути максимально короткою. Добре, якщо її обсяг не перевищуватиме одного аркуша (у крайньому випадку – двох). Претензія має бути лаконічною, містити прямі питання, сухі факти, конкретні вимоги.6 лют. 2019р.
Як самому скласти претензію?
Претензія складається з наступних елементів:
- "Шапка".
- Заголовок.
- Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
- Правові основи.
- Розрахунки неустойки, відсотків.
- Вимоги.
- Термін та порядок відповіді.
- Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.
Як пред'явити претензію організації ЖКГ?
Це можна зробити за телефоном (служба 115 або диспетчерська ЖКГ), письмово або електронно, а також під час особистого прийому. Претензію зобов'язані зареєструвати цього ж дня, а фахівець, який виконував реєстрацію, повинен повідомити вас про себе (посаду та прізвище) та реєстраційний номер претензії.