Основні функції дистриб'ютора розміщувати музику на майданчиках і потім збирати з них роялтітобто дохід. Але дохід від музики може йти не тільки в такому вигляді, а й в інших менш очевидних: від використання музики у відео, від відтворення на інтернет-радіостанціях і так далі.
Дистриб'ютор — це компанія-посередник між музикантом та стрімінг-платформою. Стрімінг-платформи – це сервіси для прослуховування музики: «ВК-музика», «Яндекс-музика" та інші. На деякі майданчики артист може сам завантажити свій музичний контент.
Лейбл забирає до 80% прибутку від продажу та стримінгу. Є ризик, що артист не отримає 30%, тому що висить аванс, який він отримав від компанії. Плюс ще відрахування податків та непередбачені витрати.
Стандартно умови мають такий вигляд: 1) Завантажити сингл (один трек / кліп) на всі майданчики стоїть 1390 рублів, альбом / ЕР – 1890 рублів.