У момент увімкнення запалювання паливний насос починає накачувати паливо, створюючи тиск близько 3 атмосфер. Цього достатньо щоб відчути збільшення тиску в шлангу, він повинен трохи смикнутися, напереч – це буде свідчити про те, що паливо все-таки є.
Періодично короткочасно падають оберти двигуна, знижується його потужність. Перед тим як скінчився бензин у баку, може і не бути перебоїв у роботі двигуна. Машина в таких випадках глухне найчастіше на підйомі чи спуску. При цьому залишки палива зміщуються до краю бака і оголюється місце входу паливопроводу.
Ще простіший, але не менш веселий варіант: запросити побільше друзів, щоб гарненько розкачати машину, і по звуку сплесків рідини баку визначити її приблизний рівень. Чим голосніше булькання, тим менше пального.
Зрозуміти, що бензину дуже мало, можна по посмикуванням під час руху: паливо буде надходити в двигун із перебоями. Також є шанс затихнути при повороті чи підйомі. Паливо тимчасово віділлється від насоса, і машина буде тремтіти або навіть затихне. Якщо їхати прямо і рівною дорогою, цього не станеться.