Якщо відключення сталося за борги з постачання електроенергії, необхідно: Сплатити у повному обсязі суму заборгованості. Звернутись до постачальника та отримати рахунок на оплату послуги повторного підключення.
Як підключити електроенергію після відключення за несплату?
Якщо відключення правомірно, то найпростіший спосіб повернути світло у свою квартиру – сплатити заборгованість. Після цього повідомити постачальника послуг або відповідальну компанію (КК або ТСЖ, наприклад). Підключення світла після припинення постачання послуги займає до двох днів!
Куди звертатися, якщо відрізали світло?
У разі тривалого вимкнення електроенергії Ви можете уточнити інформацію у ТСЖ чи ДУК, у чергового Вашої муніципальної освіти, за телефоном безкоштовної «гарячої» лінії 8 800 220-0-220.