Дії у разі настання страхового випадку Перша та найголовніша дія – зателефонувати до компанії-асистансу, вказаної у Вашому полісі та повідомити про страховий випадок. Працюють гарячі лінії цілодобово.14 вер. 2022р.
Що потрібно робити при настанні страхового випадку?
При наступі будь-якої події, що має ознаки страхового випадку, Страхувальник зобов'язаний:
- Вжити розумних і доступних у сформованих обставин заходів для зменшення можливих збитків.
- Негайно заявити про те, що трапилося до компетентних органів (залежно від характеру події), наприклад:
Як отримати гроші за страховий випадок?
Для отримання компенсації за полісом ОСАЦВ ви повинні звернутися до страхової компанії, надавши постанову ДІБДР та автомобіль. Багато страхових мають спеціальні центри, де приймаються заяви щодо ОСАЦВ. Там автомобіль оглядатиме експерт страхової компанії.