Насамперед у такій ситуації слідує звернутися до того поштового відділення, звідки було відправлено посилку, із заявою про втрату. У заяві необхідно обов'язково вказати такі дані: Вид, категорію та номер поштового відправлення Місце та дату прийняття посилки3 лют. 2021 р.
Куди звертатись при втраті посилки?
Що робити, якщо поштове відправлення затримується чи втрачено? Звернення за якістю надання послуг у відділенні поштового зв'язку можна оформити на сторінці https://www.pochta.ru/claim, залишити в мобільному додатку або оформити безпосередньо у відділенні «Пошти Росії».
Коли посилка вважається втраченою?
Коли посилка вважається загубленою або пошкодженою Втраченим вважається поштове відправлення, яке не прийшло у встановлений термін до пункту призначення та місцезнаходження якого невідоме. Критеріями пошкодження посилки вважаються псування товарів та інших вкладень, що сталися з вини Пошти Росії.