В цілому, технічна підтримка служить спробам допомогти конкретним користувачам вирішувати конкретні проблеми з продуктом і його використанням, ніж завдання, пов'язані з навчанням, індивідуальним налаштуванням або іншими послугами. підтримки.
У чому полягає робота технічної підтримки?
Обов'язки спеціаліста технічної підтримки Вирішувати технічні проблеми. Діагностувати неполадки та знаходити способи їх усунення. Усунути несправності, що заважають клієнту отримувати доступ до послуг, що оплачуються ним. Встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення для окремих клієнтів та цілих корпорацій.
Що робить спеціаліст технічної підтримки?
Основні обов'язки спеціаліста технічної підтримки (helpdesk) – консультації користувачів з питань інформаційних технологій, вирішення проблем користувачів, пов'язаних з експлуатацією офісної техніки, а також початкове адміністрування мережі.