Що робити, якщо загубилася посилка в СДЕК?
З будь-яких питань ви можете звернутися до нашого онлайн-чату або за телефоном гарячої лінії: +7 495 009 04 05. Я відправив посилку, але одержувач каже, що вона загублена. Що мені робити? Якщо ви оплачували доставку, ви можете подати претензію на компенсацію вартості доставки та суми, на яку було застраховано посилку.
Що робити, якщо посилка СДЕК не відстежується?
Трекінг може не відстежуватися перші кілька днів. При найдорожчих способах доставки за 1 день посилка може бути навіть вручена, а по трекінгу інформація оновиться через день-два. Якщо ж мова про звичайну доставку, і трекінг не відстежується навіть через 3 дні. пишіть у магазин і питайте, в чому справа.