Що робити, якщо не працює мобільний інтернет Мотив?
Як відновити обслуговування:
- Через Контакт-центр (зателефонувавши за номерами 111 (з мобільного Мотив при знаходженні на території Великий Урал) або 8 800 240 0000 (з будь-якого телефону при знаходженні на всій території РФ), написавши в WhatsApp +7 900 211 12 11 / Viber)
- В офісах обслуговування
Як підключити інтернет на телефоні?
Android: Установки → Надсилання даних → Увімкнути Мобільні дані. Далі: Установки → Ще → Мобільні мережі → Тип мережі, та вибрати LTE, 3G або 2G. WindowsPhone: Установки → Мережа + SIM увімкнути → Надсилання даних. Далі: Установки → Мережа + SIM → Установки SIM картки → Найшвидше з'єднання.