Чим вище конверсія тим краще чи гірше

Чим вище конверсія, тим краще?

Чим вища конверсія реклами, тим більше людей, які її побачили, стають вашими клієнтами. Тому коефіцієнт конверсії — найважливіший показник ефективності рекламних кампаній.

Який відсоток конверсії вважається добрим?

Нормою вважається конверсія 1,5-2%. Це означає, що з 2000 відвідувачів вчинили якусь дію 30-40 осіб. Грамотна оптимізація сайту, відповідний контент, привабливий дизайн, зручне користування – показники, які збільшують конверсію.

Related Post

Як правильно доглядати маленьких дівчатокЯк правильно доглядати маленьких дівчаток

Для інтимної гігієни у дівчатка має бути свій дитячий рушник. Після завершення процедури важливо не витирати із зусиллям зовнішні статеві органи, а просто промокнути. Звичайне мило при підмиванні використовувати не

Як оновити по брехніЯк оновити по брехні

У меню налаштувань телевізора знайдіть розділ «Підтримка», а в ньому пункт «Оновлення ПЗ». На екрані телевізора LG з'явиться спливаюче вікно з інформацією про версію прошивки пристрою. Натисніть кнопку «Перевірити наявність